poniedziałek, 10 grudnia 2012

Moje świąteczne marzenia

Heh  pokażę wam co chcę dostać na te święta Bożego Narodzienia.Więc bez dłuższych wstępów zaczynajmy:
1.Oczywiście Zoe! Moja idolka...Koniecznie z tym żółtym pieskiem.Widziałam w Smyku po 30 zł.Może dostanę???


Ohh ona jest  śliczna.


2.I zestawik z Blythe. Średnio  je lubię ,szczerze  mówiąc są w miarę fajne. Ale ten zestaw jest booooski! Śliczna lalka + czadowe Lps +ziomowe dodatki!!!!

3.Kotek z nausznikami... Tylko pomarzyć jak czeka pod choinką :)) Jeżeli on jest na allegro to proszę o linki!!!!
4. Draculaura i Clawd.Świetny zestaw.Brat Clawdeen i Lala w sweetaśniej sukieneczce!!
 
5.Ta seria Abbey to moja ulubiona.Dużo ciuchów i ładna lalka bez zbędnych dodatków.
6. Bliźniaczki kotołaczki! Mówiłam wam że jestem miłośniczką kotków??
 7.Uuuu dużo tego a to tylko marzenia zabawkowe.He he i tak tyle nie dostanę :P
Chcę oto  ten bardzo drogi domek (szkołę) Monster High!
8.Wiewióreczka Nici. Rozkoszna co? Na stówę ją dostanę.He he widziałam ,że mama mi ją kupiła.
9.Piesek Tini Puppini .Informuję że jest ładniejszy nisz na fotografii.
Dobra to koniec pa!



1 komentarz: