niedziela, 16 grudnia 2012

Prezent dla koleżanki

Jak wiecie nie długo będzie Gwiazdka. U mnie w klasie też obchodzimy Święta Bożego Narodzeniaz tego powodu urządzamy co rok losowanie. Polega ono na tym ,że losuje się pewną osobę i kupuję się jej prezent do 30 zł.Oczywiście nie można nikomu mówić kogo się ma:) Po losowaniu każdy mówi co chciałby dostać w granicach 30zł. I ja właśnie wylosowałam moją koleżankę.
Zażyczyła ona sobie figurkę kotka LPS i jakiegoś innego zwierzaczka.Nie ma ona żadnych Petków.
Więc kupiłam jej właśnie: (przepraszam za jakość zdjęć ale robiłam je laptopem)

Taką foczkę:) Ma ona wiadereczko!!
 







I takiego kotka z rybą:)


Myślicie ,że się jej spodoba piszcie w komentarzach!?

4 komentarze:

  1. Są słodkie i na pewno jej się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, zwłaszcza foczka :* Na pewno jej się spodobają, fajny blog, będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na pewno jej się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak powino jej się spodobać
    A wiesz ja chcę tą foczkę nigdzie jej nie mogę znaleść

    OdpowiedzUsuń