niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczne fotki!

Dzisiaj taka krótka notka. Pokażę wam kilka  świątecznych fotek na ,których są  moje LPS.
Jutro pokażę wam zdjęcia z Wigilii moich petków i lalek Monster High.

Tutaj Rasty (czytaj Rasti) bawi się w najlepsze bąbkami:)

Biedronka Luna  zabiera się za odpakowywanie prezentów!

Lawa śpi w najlepsze w łańcuchach choinkowych.

Nelly niesie małą ozdóbkę do swojego domku.

A tu  moja słodka Rochelle :D    
Pusia schowała się w prezencie  i nie zamierza  wyjść;P 
                                Do jutra!!!

6 komentarzy:

  1. Super sesja!
    Ile masz lalek monster high?
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki;) Mam 11 laleczek ,zbieram je od roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rusty i Lawa są tacy słodcy ^^
    Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wigilia, wesołych świąt :)
    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne fotki. ;] Wesołych świąt~ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się Lawa śpiąca nałańcuchu! Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń