poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wigilia u moich LPS

Już nie mogę się doczekać co dostanę!!!
Oto fotki moich petków z Wigilii:
Tak wygląda ich stolik.

Ile jedzenia... xD


Ich mała choineczka z prezentami.





Pierwszy prezent otwiera gąsienica Maja.

-Ale duży.Ciekawe co w nim jest...

                 -Eeee Baks co ty tu robisz??!
              - Jak to co! Udaję prezent.
 
-Bardzo śmieszne! Wychodź !

-Ok.Proszę te okulary są dla ciebie.
           -Dziękuję!




                     -Uuu jemioła..
                    - Dasz mi buziaczka Rasty??

                       -No jasne.
                         Cmok ,cmok!






 



-Ale się najadłem.Muszę się położyć.

-Brzuch mnie boli.

                           -Wstawaj teraz twoja kolej otwierania 
                      prezentów!



-Ale fajnie. Stąd wszystko widać!

                                     Kokardka:)




Życzę wam wszystkiego dobrego! WESOŁYCH ŚWIĄT!!

2 komentarze:

  1. Fajna notka, ja też dzisiaj robiłam wigilię moich lps, ale jeszcze nie mam zdjęć na kompie ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Wigilia!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń