niedziela, 25 listopada 2012

"TORBA" Opowiadanie część 2

Oto dalsza część opowiadania o życiu dwóch sióstr -Howleen i Clawdeen.
-------------------------------------------------------------------------------

Nagle podszedł do niej Clawd jeden z sześciu braci i zapytał.
-Co się stało Howleen?
-Zrobiłam psikusa Clawdeen i popsułam jej ulubiony naszyjnik.Teraz jest na mnie strasznie zła...-popłakała się Leena.
-Oj siostro nie znałem cię od tej strony!
-Bardzo żałuję.Chciałabym jej jakoś to wynagrodzić ,ale nie wiem jak!-jedna łza spłyneła po policzku wilczycy.
-Hm...-Clawd zamyślił się głęboko i sięgnął do kieszeni spodni.
-Proszę to dla ciebie kup jej coś na przeprosiny.
-To dla mnie dzięki!!!?-rzekła Howleen trzymając w ręku 150 złotych. Uściskała ze szczęścia Clawda i poszła do swojego pokoju.Położyła się na łóżku i myślała:-Hm...Na naszyjnik mi nie wystarczy.Ciekawe z czego mogłaby ucieszyć się Clawdeen...Już wiem! Torebka będzie idealna!!!!!!!!!

Howleen wzieła plecak i popędziła w stronę przystanku autobusowego.Miała sczęście ,bo zdążyła na autobus .Pojechała do centrum i wskoczyła jak burza do sklepu z torbami .Torebki były przeróżne czerwone,niebieskie,żółte ,zielone,różowe,turkusowe itp.Rzadna nie przypadła do gustu Leeny.Roządała się dalej i nagle zobaczyła za oszkloną ladą śliczną czarną torebkę ze złotymi elementami.
-Poroszę tą.-rzekła wilczyca podchodząc do kasy.
-Bardzo dobry wybór.Razem 140 złotych-odrzekła sprzedawczyni pakując torbę w foliókę.
Leenie zostało jeszcze 10 złotych i postanowiła kupić za to ładną ramkę na zdjęcie.
Gdy wróciła do domu od razu popędziłą do pokoju.Na szczęśćie Clawdi jeszcze nie było.Wygrzebała ich wspólne zdjęcie i wsadziła do ramki.  
Wygląało one tak:


 Śliczną rameczkę włożyła do torby.Potem narysowała koślawe serce w którym było napisane "Przepraszam siostra".Howleen usiadła na łóżku i wyczekiwała siostry.Nagle ktoś wszedł do pokoju.To była Clawdeen!Leena szybko podniosła się i powiedziała:
-Chciałam cię przeprosić Clawdeen....Proszę to dla ciebie!
Strsza wilkołaczka zrobiła dziwną minę i przyjeła prezent od siostry.
-Ojej Howleen dziękuję!!!Nie trzeba było...W końcu to tylko naszyjnik ,który przez przypadek zepsułaś.-rzekła ściskając siostrę.
-Jaka ładna torebka, pasuje do mojego stroju co nie?-wykrzykneła Clawdeen oglądając torebkę.Otworzyła ją i zobaczyła ramkę ze zdjęciem i wybuchneła śmiecham.
-Ohh jak ja śmierznie wyglądam.Dzięki siora.Chodź potajemnie  wymkniemy się na gorące Hot Dogi co ty na to?
-No jasne!Jestem głodna jak wilk!
Leena była bardzo szczęśliwa. Tak na prawdę podziwiała i kochała swoją starszą siostrę.Chciała być taka  jak ona ale niestey nie zawsze się jej to udawało...
--------------------------------------------------------
Dalszy ciąg w następnej superowej częśći opowiadanka.    
 

  

1 komentarz:

  1. Dość ciekawa lista :D
    Spoko blog, dzięki za komentarz, może też czasem będę Ci jakieś wstawiać.

    OdpowiedzUsuń