poniedziałek, 21 stycznia 2013

Oceny zestawów z 3 LPS część 1

Dzisiaj zrobię ocenki LPS z dodatkami.
Więc zaczynajmy!!
Mam ten zestaw:) Jest w nim bardzo słodka panda oraz kula dyskotekowa. 6/10

Zestaw z ślicznym kotkiem i stoiskiem z lemoniadą. Spójrzcie na tą pszczółkę. 10/10

Fajna wanna i pudelek. 7/10

Ta świnka w kapeluszu kucharza mnie urzekła. 8/10

I wyobraźcie sobie ,że taki stary śliczny zestaw dostałam na gwiazdkę. 9/10

Safarii  Śliczny marzę o nim.10/10

Z dogiem niemieckim. Też bardzo fajny. 10/10

Z takim zestawem można by urządzić LPS wyścigi.Marchewkowe autko jest tak słodkie jak królik.A do tego ten piesek.... 9,5/10



Mam go. Pamiętam jaka byłam szczęśliwa jak go dostałam byłam chyba w 2 czy w 3 klasie. 9/10

 

2 komentarze:

  1. Super notka, fajne oceny, zgadzam się z nimi.

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te zestawy!Zgadzam się z ocenkami!

    OdpowiedzUsuń