wtorek, 15 stycznia 2013

Moje nowe LPS

Cześć. Przepraszam ,że tak długo nie pisałam ale byłam trochę chora itp.
...............................................................................
Ostatnio ,a dokładnie dzisiaj wymieniałam się LPS z koleżanką w szatni. Dałam jej taką zieloną żabkę z plamkami a w zamian dostałam ślicznego pieska ze starej edycji ,który rusza główką.

Jest nawet z magnesem ;)

Wystarczy nacisnąć na ogon a jego główka zacznie się ruszać!
  I drugi petszopek to żółwik ,którego dostałam  na urodzinach koleżanki  pod warunkiem ,że dam się jej umalować. Umalowała mnie na '' buraka'' ;D
 Wyglądałam przezabawnie  ale naszczęście szybko zmazałam  " arcydzieło'' z twarzy ;p 
Też z magnesem.


 Do napisania !

3 komentarze:

  1. Śliczne nowe LPS!
    Zapraszam do mnie:http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka też ma tego żółwika :) Psiaczek śliczny :*

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki żółwik:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń