wtorek, 1 stycznia 2013

LPS Wróżki

Szczęśliwego NOWEGO ROKU!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey:)
Pokażę wam nowe LPS wróżki.
Ale słodka! Ma nawet świecące skrzydełka. 
                  Ona podoba mi się najbardziej.
Wow duży zestaw;) Ta ze skrzdełkami to chyba królowa.

Frajne ma kitki na głowie ta niebieska! 

Co to kawiarnia? Czadowe dodatki!

Ooo i huśtawka jest.


Śliczny mały zestawik


  Piszcie w komentarzach ,które wróżki są najfajniejsze !

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem wróżki nie są zbyt ładne... No, może te ostatnie z babiesami.


    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najładniejsza jest ta niebieska z kitkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie bardzo lubię Fairiesy. Z LPS pokazanych tutaj mam tylko zestaw z królową, którego dostałam pod choinkę. Moja przyjaciółka posiada tą "Niebieską z kitkami" XD. Pozdrawiam:
    TheDiamondLPS

    OdpowiedzUsuń