niedziela, 27 stycznia 2013

Monster High SCARIS CITY OF FRIGHTS

Hey. Do sklepów wchodzą już nowe lalki Monster High z serii SCARIS CITY OF FRIGHTS.
Jesteście ciekawi jakie?? 



Frankie  ma śliczne buty oraz stylowe okulary. Bardzo mi się podoba a wam??


Clawdeen po prostu wymiata. Ma takie śliczne falowane włoski:)

Rochelle jest taka piękna. Jej jest tak ładnie w różowym i szarym. Ma fantastyczną sukienkę oraz walizkę.
Skelita Calaveras! Nowa lalka ,która jest kościotrupem.
Jinafire Long jest córką smoka. Ma śliczne zielone włosy i żółty ogon!!

Ghoulia ma odką fryzurę i kuferek.
Abbey  tym razem w kitce. Moim zdaniem wygląda bardzo ładnie i dziewczęco.
Draculaura też jest w kitce. Nasza wampirka wygląda bardzo ładnie tak jak zawsze.

Deuce ma  torbę i bluzę bez rękawów. Jest ubrany na zielono:)


I na koniec niesamowita kotołaczka Catrine DeMew.


 Piszcie w komentarzach która lalka podoba wam się najbardziej!

6 komentarzy:

  1. Dla mnie najładniejsza jest Rochelle i Clawdeen. Btw. Clawdeen to moja ulubiona postać, więc ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba catrine draculaura rochelle i clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się Frankie ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Clawdeen jest najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omnomnomnom, Paryż! Clawdeen świetna, ale Rochelle też fajowska. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie napiękniejsze są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń