środa, 16 listopada 2011

Dobra wiadomość!

W ten piątek jadę do sklepu Smyk i kupię sobie jakąś Monsterkę.Najgorsze jest to ,że nie wiem jaką!!!
Napiszcie w komentarzach którą mam kupić bo ja już sama nie wiem...Bo  mam jedną Clawdeen ale ta poniżej ma superowe łóżko,nie mam Draculary ani Frankie...
A oto propozycje:
1.Clawdeen Wolf z łóżkiem
2. Draculara z Clawdem(co dziwne w sklepie jest tych lalalk bardzo dużo)
 3.Frankie Stain ma za to te rozkoszne różowe rajtuzki....
 4.A ta Frankie ma taką uroczą szafeczkę....
Propozycji jest wiele a ja mam wybrać tylko jedną...
I cóż , przewiduję ,że w sklepie  Smyk spędzę co najmniej 2 godziny  a jeszcze  muszę przecież kupić sobie kurtkę .Ale jaka dziewczyna nie lubi chodzić po sklepach?

3 komentarze:

  1. Wybierz Clawdeen!

    OdpowiedzUsuń
  2. Frankie!Tą zestaw szwacki

    OdpowiedzUsuń
  3. 43 yrs old Software Consultant Walther Simnett, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Resident, The" and Web surfing. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Mazda5. strona firmowa

    OdpowiedzUsuń