niedziela, 3 marca 2013

Mój serial LPS "Tysiąc marzeń"

Przepraszam was kochani,że tak długo nie pisałam ,ale naprawdę mam teraz dużo nauki.
Ostatnio gdy spotkałam się z przyjaciółką  postanowiłyśmy  nakręcić serial LPS. Nie jest on doskonały , jest kilka potknięć ,ale mam nadzieję ,że obejrzycie go z przyjemnością.
Ja użyczyłam głosu głównej bohaterce Tatianie a moja koleżanka  jej matce Elżbiecie.

Tu drugi filmik mojej koleżanki. Może kogoś zainteresuje wywiad z Suzaną Ginger na podstawie asku. 


2 komentarze:

  1. Piękny filmik :) Co do tej nauki to cię rozumiem, ostatnio my też w szkole mamy przerąbane :D

    Zapraszam: http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    Ps. To ja LovingLPS, tylko zmieniłam nick na "psiarka" ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad ♥ Na pewno się Idze spodoba!
    Serial, też fajny. Będę raczej oglądać.
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń