czwartek, 21 lutego 2013

Walentynki + nowy jamnik

Cześć :D ! Znowu strasznie długo nie pisałam ,ale to dla tego ,że byłam na nartach i nie miałam czasu.
Ale pewnego dnia gdy byłam w Zakopanym w zwykłym kiosku znalazłam to:
 
Jamniczka!!!!!!!!! xD
Był nowy , zapakowany ze starej serii i był 
(i jest) moim marzeniem!! Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa gdy go zobaczyłam. Kosztował 25 złotych.Jest on pierwszym moim jamnikiem
Oceniam go na : 9/10

 Ostatnio były walentynki więc pokażę wam walentynkowe zestawy LPS:
Są świetne. Zwłaszcza ten pierwszy... Zgadnijcie dlaczego? Bo jest w nim jamniczek!


 A to dla was moich cudownych czytelników bloga mój rysunek walentynkowy:

5 komentarzy:

  1. Sweet jamniczek i słodki rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jamniczek, gratulacje. Słodki rysunek.
    Zapraszam na bloga mojego lps'a: www.photoblog.pl/razmuslonghair/ - skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jamnik, tez o nim marzę :D
    --------------------
    lps-river.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mam tego jamniczka, jest uroczy. :3
    Zapro do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i czekam n inne wpisy.

    OdpowiedzUsuń