poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zestawy Lps!

Siemka xD. Przepraszam ,że ostatnio zaniedbałam bloga ,ale nie było czasu no wiecie przecież wystawianie ocen itp.
Ale teraz będzie luzik więc mamy dużo czasu na pisanko!
A więc zaczynajmy. Dzisiaj będą oceny zestawów LPS!
 Świnki! Ale słodziutkie! Najfajniejsza jest ta ciemnoróżowa. A to coś  z błotem jest fantastyczne! Bardzo mi się podoba daję 10/10!
 Marzenie... Oh jak ja kocham ten zestawik! Najfajniejsza jest ta świnka z restauracjom i konik ;D. Chciałam to ale nie było w smyku na ,allegro chyba też nie ma to gdzie szukać???
No i ocenka
100/10


 Plac zabaw dla chomika! Fajny. Słodkie jest to pomieszczenie z serka i chomiczek. 9/10
I mój ulubiony zestaw! Ten wilk jest boski! Wygląda na chłopaka. A co do nietoperka to też fajny.Byłby mój pierwszy no w sumie obaj!
10000/10!
Jeśli go masz to jesteś szczęściarem!
 Ojej spanielek!! Cudowne krzesło i ten papierowy domeczek słodziutki! Daje za spaniela i całość 10/10 Same 10!
 Bernardyn. Nigdy nie miałam... Fajne łyżwy i piesek też !           9/10
 Rybcia! Unikat. Fajny kształt. OGON JEST CUDOWNY! 8/10


A teraz muszę kończyć! No wiem że mało ale jutro zrobię więcej no chyba....
A i dziękuje za ponad 1700 odwiedzin!


Monsterka

1 komentarz:

  1. Ale fajne te zestawy i superowa ankieta kto się zgadza ze mną?
    Lolita

    OdpowiedzUsuń