wtorek, 19 czerwca 2012

Kolejne zestawy

No tak jak mówiłam ,dziś będzie druga część oceniania zestawów. Pojawią się między innymi LPS babies i  LPSy z futerkiem!


Tutaj widzimy plac zabaw Lps. Stary zestaw ale nadal popularny! Śliczy jest ten spanielek na zjeżdżalni.Chcę go.....! NIESKOŃCZONOŚĆ/10 

 
Żabcia xD Słodziuchna szkoda ,że nie jest brokatowa! Czy ona ma zdejmowane płetwy?Nie wiem piszcie w komentach tak czy nie. Jeżeli ma zdejmowane płetwy to zestaw dostaje ..................całe dziesięć punktów (10/10) 
Fajne...Ale mnie nie zachwyca chyba domek z zebrą jest fajniejszy! Miś futerko! 6,6/10 
Oooo króliczki. Nie no są boskie. Mamusia słodsza od córeczki! Niemożliwe ! Daje 9,9 /10
Oto zestaw lps z futerkiem! Dog mi się podoba.Może dlatego że nigdy nie miałam? 9,5/10 
 
Co to jest? Czy to sklep? Petki takie sobie ale ten sklep całkiem, całkaiem.Co ja piszę?Sklep fajny.Lpski mogłyby przychodzić  na jakieś lody albo co! :D
 Koniki! Lps babies . Słodkie te kłoniki!Daje 8/10 dlatego że mam 1 konika ha ha!! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz