poniedziałek, 10 września 2012

Moje urodziny

Cześć:) Dziś są moje 12 urodzinki!!! Dostałam łóżko Clawdeen Wolf i jednego lpska jeśli chodzi o zabawki.(Dostałam jeszcze inne rzeczy nie tylko to!)Łóżko pokażę potem jeśli uda mi się znaleźć aparat,bo trudno fotografować je laptopem:D
Na szczęście mam foty niejakiego pana wielorybka,którego znalazłam na dziale z majonezem w hipermarkecie ;o Była tam taka jakaś zawieszka na ,której wisiały jakieś petki.Spodobał mi się pan wielorybek więc go wzięłam:)Niestety mam tylko 2 zdjęcia ale nie szkodzi:)Jest to mój pierwszy taki potworek morski.
Wielorybek jak widzicie do zestawu miał niebieskie mydełko.

Imię :Śliczna wielorybka
Wiek:17 lat
Ulubiony kolor:Różowy
Zajęcie: Jeszcze nie ma dopiero kończy liceum ale chciałaby pójść na polonistykę;) 
Ulubiona gwiazda: Miley Cyrus
Jest dobra w :pływaniu;o 
Najlepsze kumpele: Nie ma lubi wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz