niedziela, 22 lipca 2012

Jackson Jekyll

Potworni rodzice:
Doktor Jekyll i jego małżonka.
Ulubione zajęce:
Tak naprawdę jestem bardzo wysportowanym facetem.Oczywiście,daleko mi do wilkołaka ,ale bardzo lubię grać w straszykówkę i gry wideo.
Dziwaczny defekt:
Jestem jedynym człowiekiem w Monster High.To jest dopiero defekt!
Ulubiony kolor:
Żółty.
Uwielbiam jeść:
Spaghetti.
Najlepsi kumple:
Frankie Stein i Deuce Gorgon.
Zabójczy styl:
Nie przepadam za nowymi trendami.Wszytko,czego mi trzeba ,to czysta i wyprasowana koszula,do której pasuje klasyczna wyprana kamizelka.Na pierwszy rzut oka mogę wydawać się nudziarzem ,ale wolę to niż eksperyment z kolorami i podobieństwo do papugi.
Zwierzątko domowe:
 Mam kameleona,który wabi się Cossfade.Bez względu na sytułację potrafi idealnie wtopić się w tło i nikt nie zwraca na niego uwagi.
Ulubiony przedmiot:
Fascynuje mnie nauka.Im bardziej szalona,tym lepiej.Nie wiem,skąd się to bierze.Prawdopodobnie mam to w genach.
Nie znoszę kiedy:
 ...okoliczności zmuszają mnie do słuchania głośnej muzyki.Pod wpływem basów mam zaburzenia pamięci krótkotrwałej  i kłopoty z zachowaniem godności.
Oto Jackson!

Lalka Jacksona Gloom The Beach.

Najnowsza wersja jego lalki normalna.
P.S.Dziękuję za 2 000 odwiedzin!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz