niedziela, 23 października 2011

Krótko o mnie i o blogu...

Hej, mam 11 lat chodzę do 5 klasy podstawówki.Interesują mnie książki i różne kolekcje zabawek,gumek czy tam różnych takich popularnych ....Uwielbiam Monster High mam 4 lalki. Cleo i Deusa,Clawdeen Wolf i Lagoone blue.Z Monster High  mam jeszcze bryloczek pamiętnik i zeszyty teczki i inne... Mam ponad 100 petshopów (LPS) w tym 5 domków.Opiszę je później.Lubię też Top Model,gumki gomu czy gumo.Lubię pisać blogi bo uważam to za fajne zajęcie.Mam jeszcze jednego o Panfu .

Kocham muzykę mam niewielką ale wystarczającą kolekcję płyt!

Najbardziej w szkole lubię  polski ( chodz trochę się do niego znechęciłam ale nie powiem dlaczego)
matmę ,plastykę i technikę.



No i to by było na tyle jutro albo jeszce dziś kolejny post!

P.S. Piszcie kometarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz